12 296 45 24, godz. 8:00-16:00

Koszyk szt. - 0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

Suma częściowa: 0,00 zł

JAK PORUSZAĆ SIĘ PO SKLEPIE?

WYSZUKIWANIE PRODUKTÓW

 

Oferta sklepu xerotechnologia.pl została podzielona na kilka kategorii: materiały eksploatacyjne, papier, media specjalne, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne. Kategorie są podzielona na podkategorie np. w przypadku materiałów eksploatacyjnych: tonery, bębny ect.
Wybierając jedną z podkategorii otrzymujemy zawężoną listę produktów, które można sortować np. wg nazwy lub ceny, rosnąco lub malejąco. W celu określenia kierunku sortowania (rosnąco lub malejąco) należy kliknąć w znaczek strzałki – ustawienie w górę oznacza sortowanie rosnąco (np. od najniższej ceny, jeśli sortujemy po cenie), ustawienie w dół oznacza sortowanie malejąco (np. od najwyższej ceny). W tym miejscu można również ustawić ilość produktów widocznych na stronie. 
Po prawej stronie znajduje się szereg cech których zaznaczenie pozwoli na zawężenie poszukiwań dotyczących konkretnego produktu.

Na stronie widoczna jest ilość produktów w danej kategorii oraz ikonki umożliwiające wybór formy przeglądania asortymentu w postaci siatki lub listy. 

Po prawej stronie wyświetlane są również produkty „Pamiętaj o…” po kliknięciu których można dokonać procesu zamówienia.
Poza możliwością wyszukiwania poduktów przy użyciu kategorii można skorzystać z wyszukiwarki, która umożliwia dużo szybsze dotarcie do wybranego produktu, zwłaszcza gdy się zna jego numer SKU. Wyszukiwarka pozwala też ograniczyć ilość wyświetlanych wyników do produktów najbardziej zbieżnych z oczekiwanymi np. tylko drukarki. Możliwość jeszcze precyzyjniejszego ograniczenia wyników wyszukiwania daje wyszukiwanie zaawansowane.
Jeśli wynikiem szukania produktu będzie komunikat "Brak wyników wyszukiwania", może to oznaczać, że w ofercie sklepu nie ma towaru spełniającego podane kryteria lub błędnie został podany kod lub nazwa. W takiej sytuacji zalecamy kolejną próbę wyszukiwania z użyciem innych słów.

 

KOSZYK

 

Każdy produkt wyświetlony jako element listy lub siatki można dodać do koszyka poprzez wybranie przycisku DODAJ DO KOSZYKA. Po dodaniu produktu do koszyka pojawi się komunikat zawierający nazwę produktu wraz z informacją, że został on dodany do koszyka. Komunikat zawiera również link umożliwiający bezpośrednie przejście do koszyka.
By dodać większość ilość sztuk produktu można ponownie wybrać przycisk DODAJ DO KOSZYKA lub wybrać link PRZEJDŹ DO KOSZYKA pojawiający się w komunikacie wyświetlanym po dodaniu produktu do koszyka lub nacisnąć ikonkę „koszyk” znajdującą się w prawym górnym rogu, następnie wybrać przycisk PRZEJDŹ DO KOSZYKA i zmodyfikować ilość zamawianych produktów. W celu przeliczenia koszyka należy wybrać AKTUALIZUJ KOSZYK. Wybierając OPRÓŻNIJ KOSZYK usuniemy wszystkie produkty, które się w nim znajdują. 
Dodawanie produktów możliwe jest również z poziomu kartoteki danego produktu. W tym przypadku można od razu wpisać ilość zamawianych sztuk, którą można korygować na zasadzie opisanej powyżej.

Ikonki pojawiające się koło przycisku DODAJ DO KOSZYKA oznaczają:
    - dodaj do porównania (pionowe słupki)
A po kliknięciu : dowiedz się więcej”
    - wysłanie e-mailem informacji o produkcie (koperta)
    - zapytaj o produkt (pytajnik)
    -negocjuj cenę (znak dolara)
Dodawanie produktu do schowka lub wysyłanie informacji o produkcie mailem możliwe jest po zalogowaniu się.

 

TWORZENIE KONTA I LOGOWANIE

 

W celu utworzenia konta w sklepie należy wybrać MOJE KONTO lub ZALOGUJ. 
Po zalogowaniu się dostępne są następujące funkcje w zakładce MOJE KONTO:
    - możliwość aktualizowania danych konta – DANE KONTA 
    - dodawanie adresów dostaw – KSIĄŻKA ADRESOWA
    - śledzenie zamówień – MOJE ZAMÓWIENIA
    - przeglądanie wystawionych przez siebie opinii o produktach – MOJE OPINIE DO PRODUKTÓW
    - przeglądanie dodanych do produktów tagów - MOJE TAGI. Każdy, indywidualnie wyświetlony produkt pod opisem posiada zakładkę TAGI PRODUKTU. Po wpisaniu swoich tagów można je przeglądać w zakładce MOJE KONTO – MOJE TAGI. 
    - przeglądanie i dzielenie się produktami w schowku, aktualizacja schowka oraz dodawanie produktów znajdujących się w schowku do koszyka - MÓJ SCHOWEK
    - zarządzanie subskrypcją newslettera – SUBSKRYBCJE NEWSLETTERA
Zalety konta:
    - szybszy przebieg procesu składania zamówienia 
    - przechowywanie wiele adresów dostawy
    - śledzenie statusów zamówień i korzystanie z dodatkowych, wymienionych powyżej funkcji

 

USUWANIE KONTA

 

W celu usunięcia konta prosimy wysłać informację na adres mail: kontakt@xerotechnologia.pl

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

 

Zamówienia mogą być składane zarówno przez Klienta posiadającego konto w sklepie, jak i przez Klienta, który nie posiada konta.
Po dodaniu produktu do koszyka i wybraniu ikonki „koszyk” znajdującej się w prawym górnym rogu strony można: 
    - przejść do koszyka, by np. dokonać weryfikacji ilości produktów w koszyku lub
    - przejść do składania zamówienia.
Wybranie ikonki „koszyk” umożliwia również sprawdzenie ostatnio dodanych produktów do koszyka.
Po wybraniu PRZEJDŹ DO KOSZYKA do wyboru są następujące możliwości:
    - kontynuacja zakupów
    - opróżnienie koszyka
    - aktualizacja koszyka.
By złożyć zamówienie należy wybrać znajdujący się po prawej stronie przycisk PRZEJDŹ DO KASY. Przed wybraniem przycisku PRZEJDŹ DO KASY można wpisać kod posiadanego kuponu rabatowego. Po wpisaniu kuponu nastąpi przeliczenie wartości zamówienia. Jeśli chcemy zrezygnować z wykorzystania kuponu, należy wybrać przycisk ANULUJ KUPON. 
Kod kuponu można również wpisać po przejściu do kasy.
Po przejściu do kasy wyświetli się formularz dot. warunków realizacji zamówienia. W przypadku nieposiadania konta należy podać dane teleadresowe a następnie wybrać metodę dostawy i formę płatności. W przypadku klienta posiadającego konto, zalogowanego przed przejściem do kasy, dane teleadresowe zostaną automatycznie uzupełnione. Jeśli klient się wcześniej nie zalogował może zrobić to na tym etapie. Po zalogowaniu się dane teleadresowe zostaną automatycznie uzupełnione. Jeśli adres dostawy ma być inny niż w danych teleadresowych, należy odznaczyć pole „Dostawa pod ten adres” i następnie wybrać jeden z podpowiadanych adresów (klient posiadający konto ma możliwość przechowywania różnych adresów dostawy na swoim koncie) lub wpisać nowy.
Po wybraniu adresu dostawy, metody dostawy oraz formy płatności pozostaje zaakceptowanie zamówienia. Po zaakceptowaniu zamówienia na adres e-mail, który jest podawany przy logowaniu lub w momencie uzupełniania danych teleadresowych, zostanie przesłany link umożliwiający śledzenie postępu zamówienia. 
Jeśli wybraną metodą płatności są Przelewy24, po wyborze ZAMAWIAM I PŁACĘ, nastąpi przekierowanie na stronę płatności. 
Po wybraniu ZAMÓWIENIE przechodzi się bezpośrednio do formularza zamówienia. Informacje dotyczące niniejszego etapu realizacji zamówienia opisane zostały w punkcie powyżej.